Ik ga binnenkort met de trein... Wie weet er nog een leuke doe-tip en nog belangrijker: een leuke plaats ?

Toegevoegd na 12 minuten:
Met zn 2en

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha ik ga elke dag met de trein..........zo leuk is die bestemming niet hoor (mn werk) maaruh........wat heeft de plaats met de trein te maken??

Antwoorden (10)

Tja dat ligt eraan wat je wilt, wat zijn je voorkeuren? Wij hebben met kleine kinderen goede ervaring met Amsterdam, het Nemo museum, goed te doen vanaf het station. Ook Utrecht is leuk, en heeft diverse musea. Groningen is ook leuk, ook diverse musea en mooie binnenstad. En op het verlanglijstje staat Den Haag. Ook Maastricht is een aanrader. Zwolle was een tegenvaller, alles was ook vrij ver van het station.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de trein naar Utrecht Centraal en daar overstappen op de museumtrein die je naar het spoorwegmuseum brengt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar Den Haag , uitstappen op Centraal Station en naar de stad lopen . Binnenhof en Mauritshuis ( ontzettende mooie schilderijen ) .
Met de tram naar Madurodam en daarna Scheveningen , de Pier bij ruig weer kun je "over de golven lopen". Langs het strand wandelen en daarna bowlen in Palace Promenade.
Daarna heel even stilstaan bij het bijbelwinkeltje op de boulevard , kijken naar poster van de brede en de smalle weg en je even afvragen of al dat vermaak vandaag wel helemaal goed voor je is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Den haag:
Dit is een leuke stad! met meerdere musea en h&,ms voor schop-a-holics.
Eindehoven:
Daar was ik vandaag. ze hebben veel uitstapjes. ook een zwembad!
Deventer:
leuke huizen, h&m en dutler.
Oudenaren:
Dit is de leukste stad van geheel holland!
of natuurlijk parijs:
dit is ook een bereikare stad met de trein.
deze stadis redelijk belend. in frankrijk (ook europa)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een plaats bij het raam! In een dubbeldekker bovenin meer uitzicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je van bvb een markt houd dan op Donderdag naar Middelburg hele mooie stad en oer gezellig.

Ook leuk is Alkmaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het buitenboordmotorenmuseum in Zuidhorn. Denk ik hét museum met de langste naam van Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek iets leuks om te doen uit op onderstaande site en ga daar vervolgens met de trein naar toe! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog een leuke site voor dagjes uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maastricht is ook zeer de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Railmusea in Nederland.!