Ik beul me af als martelaar...

Ik ben een martelaar, wat ik te verduren krijg op GV alleen al... Dat is al een reden om me martelaar te voelen... En ik zeg je, het is geen pretje om bovenaan te staan... Alle ogen zijn op je gericht, je mag niet zeggen wat er spontaan in je opkomt... Mag geen vragen stellen op de manier die je wil... Mijn vragen en antwoorden worden het snelst verwijderd... kortom hier ben ik een martelaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben een beul, heftige ruzie en er dan niet meer over hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een martelaar zelf ook niet iemand die martelt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, een martelaar is de gemartelde, net zoals een gijzelaar de gegijzelde is.
Vanaf het moment dat ik op deze site begon was ik martelaar; ik dacht heel zwaar na over mijn vragen en antwoorden.
Besteedde uren aan deze site!

Sinds ik die "M" boven mijn avatar heb, doe ik dat nog steeds, maar wordt nu vaak als beul gezien. :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik probeer het midden tussen die twee te vinden. Ik zal nooit te veel eisen van iemand maar zal ook niet over me heen laten lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een beul omdat ik beslissingen neem en weinig tot nooit uitstel of twijfel.