Hoe kan ik iemand via hyves of facebook iemand vinden, waarvan ik alleen het uiterlijk weet?

ik weet helaas alleen het uiterlijk van de persoon die ik zoek... hoe kan ik die gene vinden?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik ken van zijn vriend alleen de voornaam..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

als je van de vriend ook zijn uiterlijk kent, dan kun je zijn vriend op naam zoeken, en dan op het uiterlijk selecteren, om vervolgens bij die vriend onder het kopje "vrienden" de profielfoto´s door te spitten op de persoon die je zoekt.

Als je het uiterlijk van de vriend van de persoon niet kent, wordt het wel erg moeilijk.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor zover ik weet kan je niet iemand vinden op uiterlijk. Misschien moet je navraag doen bij vrienden of familie die de persoon die jij zoekt wel kennen. Wellicht weten zij de naam wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
als je weet hoe zijn vriend heet en hij heeft een niet al te lange vriendenlijst kun je hem opzoeken in zijn vriendenlijst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duitsland heeft geen hyves
misschien kun je een gezocht oproep plaatsen en daarin dan vertellen hoe degene die je zoekt eruit ziet, waar je diegene van "kent" enz.

misschien reageert er dan wel iemand die weet wie het is :)
*succes niet gegarandeerd